Sabtu, 31 Mac 2012

IHDINASSIROTOLMUSTAQIM........

YA ALLAH, berilah aku kekuatan menghadapi dugaan ini.. Hilangkan lah rasa resah dan gelisah dalam hatiku.. KAU berikanlah aku ketenangan.. Jika itu jalan terbaik untukku, aku redha dengan ketentuanMU.. Kau lapangkanlah hatiku agar aku sentiasa berserah dan juga pasrah dengan setiap ketentuanMU.. KAU yang MAHA MENGETAHUI.. ENGKAU tahu apa yang terbaik untuk hambaMU ini.. YA ALLAH, bantulah aku, peliharalah iman ku,teguhkan imanku, mantapkan imanku, YA ALLAH YA TUHANKU, ENGKAULAH tempat aku meminta, ENGKAULAH tempat untuk aku mengadu.. ENGKAULAH tempat aku memohon pertolongan.. KAU YANG MAHA MENDENGAR segala rintihanku, ENGKAU YANG MAHA MEMAHAMI segala isi hatiku.. aku malu padaMU YA ALLAH, ibadahku kepadaMU tidak sehebat mana.. tapi aku banyak meminta dariMU.. ampunkan dosaku YA ALLAH..ampunkan dosaku 
YA ALLAH.......
Amin Ya Rabbala'lamin.........


Tiada ulasan:

Catat Ulasan